
Στο πρώτο μας editorial
καταλήγαμε ως εξής:
7. Χωρίς αμφιβολία, «ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι». Οι εξελίξεις πιέζουν. Η προθεσμία για την υποχρεωτική επιβολή της νέας Ηλεκτρονικής, Ψηφιακής, Ταυτότητας με αναγκαίο συνοδό της τον Προσωπικό Αριθμό εκπνέει σε ενάμιση χρόνο. Το «Κοινό Πασχάλιο» σε λίγους μήνες θα γίνει πράξη. Οι Οικουμενιστές κληρικοί «τρέχουν» φανερά και απροκάλυπτα την ένωση «των Εκκλησιών». Ήδη στη σύνοδο του Κολυμπαρίου αναγνώρισαν εκκλησιαστικότητα στους, κατά τους Αγίους Πατέρες, αιρετικούς. Ο Μεγάλος Πόλεμος και ο τοπικός με την Τουρκία είναι επί θύραις. Όλοι μιλάνε για μια επικείμενη μεγάλη οικονομική κρίση και έλλειψη αγαθών (σιτοδεία). Κι εμείς, ο λαός, απροετοίμαστοι για την επόμενη ημέρα αυτών των φοβερών γεγονότων και αλλαγών, «δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα».
Συμπληρώνουμε σήμερα, καταληκτικά:
8. Βέβαια, ηγέτης και οδηγός του Γένους μας δεν είναι άλλος από το Χριστό και βοηθός μας η Παναγία Μητέρα του. Αυτοί ήταν στο διάβα των αιώνων τα φυλακτήριά μας. Και σήμερα, παρόλη την αποσύνθεση του κρατικού, πολιτικού και κοινωνικού ιστού της Χώρας μας γίνεται φανερά αντιληπτό σε όλους ότι, αν η Κυρία Θεοτόκος αποσύρει την Αγία Σκέπη της, αυθωρεί διαλυόμεθα. Ωστόσο, η προστασία τους υλοποιείται και δι’ ανθρώπων που κατά καιρούς ο Θεός χαρίζει στο Γένος. Οι χρηστοί λ.χ. αυτοκράτορες και βασιλείς και διάφοροι διοικητές που δόξασαν τον ρωμαίϊκο ελληνισμό εν καιρώ ελευθερίας, η Φιλική Εταιρία, οι κλέφτες και αρματωλοί εν καιρώ δουλείας αποτελούν έκφανση αυτής της προστασίας τους. Γι’ αυτό πρέπει και εμείς να αγωνιούμε και να εργαζόμεθα για την Πίστη και την Πατρίδα, διότι δεν αρκεί μόνο η θεωρητική πίστη. Πρέπει και να συνεργούμε και εμείς κατά το «συν Αθηνά και χείρα κίνει»!
9. Η Ιστορία βεβαιώνει ότι, όταν μεταξύ των Ελλήνων υπάρχει άρρηκτη ενότητα στην Ορθόδοξη Πίστη και σταθερός σύνδεσμός με τα ιδανικά του Έθνους, τότε δεν υπάρχει ουσιαστικά κίνδυνος. Κάθε επίθεση, φανερή και κρυφή, αποκρούεται και σωζόμεθα δια των καταλλήλων αμυντόρων που ο Άγιος Θεός οικονομεί. Όταν η Πίστη μολύνεται με την αίρεση και η εθνική συνείδηση αμβλύνεται, το Γένος κινδυνεύει και οι καιροί χαλεποί και ου μενετοί, όπως ολοζώντανα το βιώνουμε σήμερα. Η Ορθόδοξη Ελληνική Ταυτότητά μας, η ιδιοπροσωπία μας ως Ελλήνων, τελεί εν αφανισμώ. Χρειαζόμαστε, λοιπόν, αμέσως έναν πυρήνα, έναν φορέα, για να συσπειρωθούμε γύρω του. Έναν φορέα που ο καιρός και η πείρα θα αποκαλύψουν την τελική μορφή και υπόσταση που θα λάβει, και ο οποίος θα αποτελείται από ορθόδοξους χριστιανούς που ομολογούν ανόθευτη Ορθοδοξία, πιστεύουν στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και εμπνέονται από την ένδοξη ελληνική παράδοση και τα ιδανικά της φυλής μας. Ο φορέας αυτός θα συνενώσει και όλους εκείνους που έχουν τις ίδιες ανησυχίες και προβληματισμούς. Θα λειτουργήσει αφυπνιστικά ως ένα νέο κολλυβάδικο κίνημα αντιστάσεως στη λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης, που απειλεί να αναμίξει και τελικά να νοθεύσει τα πάντα, αλλά και ως ανάχωμα στο υπναλέο φρόνημα που προσπαθεί να κυριεύσει τους πάντες. Ο φορέας αυτός διεγείροντας τις συνειδήσεις, θα δημιουργήσει ευκαιρίες συλλογικής αντιδράσεως που θα εδράζονται σε ορθόδοξη πνευματικά βάση, δηλαδή χωρίς άκριτο ζήλο ή ανόητες ακρότητες, μακριά από πλάνες αλλά με κάθε μέσο που παρέχουν το Σύνταγμα και οι νόμοι, με γνώμονα το ορθόδοξο ήθος και την πείρα των Πατέρων και υπό την καθοδήγηση υπεύθυνων, δόκιμων στην ορθοδοξία πνευματικών ανθρώπων, την οποία (καθοδήγηση) όλοι ανεξαιρέτως πρέπει να ενστερνιζόμεθα.
10. Ο φορέας αυτός δεν θα έχει πολιτικό χαρακτήρα, ούτε θα φιλοδοξεί να γίνει ένα ακόμα κόμμα ή κίνημα. Σ΄ αυτόν θα έχουν θέση όλοι εκείνοι που ενστερνίζονται τις αξίες και τις αρχές του φορέα, λαϊκοί, κληρικοί και μοναχοί. Ο φορέας δεν θα έχει δικό του ναό και δικούς του κληρικούς. Τα μέλη του θα είναι μέλη της Εκκλησίας. Αυτό είναι σαφές και αδιαπραγμάτευτο. Επομένως, όλα τα μέλη του φορέα θα είναι μέλη της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Θα αποκλείονται οι σχισματικοί, οι οικουμενιστές, οι φιλοοικουμενιστές, οι πάσης φύσεως αιρετικοί, οι ανήκοντες σε ανθελληνικές οργανώσεις, αλλά και οι εν ενεργεία πολιτικοί, προκειμένου ο φορέας να μην προσλάβει συγκεκριμένο πολιτικό χρώμα.
11. Ο φορέας αυτός δεν θα έχει σκοπό να υποκαταστήσει κάποια πολιτική ή εκκλησιαστική αρχή. Σκοπός του είναι να διακονήσει στην αφύπνιση του λαού του Κυρίου με ορθόδοξο και ελληνοκεντρικό προσανατολισμό, παρεμβαίνοντας καίρια και ενεργά στα κατά καιρούς εμφανιζόμενα ζητήματα, οπωσδήποτε συνεργαζόμενος με άλλους φορείς και μεμονωμένες προσωπικότητες που έχουν τις ίδιες με τα μέλη του ανησυχίες.
12. Για τον φορέα αυτό, προτείνουμε την επωνυμία «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ» και ως συντομογραφία του το επίρρημα «ΟΡΘ.Α.». Στην αρχή μπορεί να λειτουργεί άτυπα αλλά με δομή και οργάνωση που θα αποσαφηνιστεί μέσα από εσωτερικό διάλογο. Στην πορεία μπορεί να επενδυθεί και με νομικό ένδυμα (λ.χ. με την απλή μορφή του σωματείου), για να έχει δικαίωμα αυθύπαρκτης νομικής παραστάσεως με ό,τι αυτό συνεπάγεται και διευκολύνει. Οι πόροι του φορέα θα προκύπτουν από τις συνεισφορές των μελών και φίλων του.
13. Όταν ο φορέας αυτός στελεχωθεί και αποκτήσει ως μέλη πρόσωπα ικανά σε αριθμό και ποιότητα, θα είναι σε θέση να απευθύνεται στο λαό με λόγο πειστικό και υπεύθυνο, να ομιλεί, να γράφει, να ενημερώνει, να ενεργεί και να παρεμβαίνει στα διαδραματιζόμενα κατά περίπτωση, να διαμαρτύρεται με όσα μέσα το Σύνταγμα και οι νόμοι επιτρέπουν, να μελετά σε βάθος τα προβλήματα του Τόπου με επιστημονικά συνέδρια και να προβάλλει λύσεις προς εκείνους που είναι αρμόδιοι να ενεργήσουν κατά περίπτωση, λ.χ. στις πολιτειακές ή εκκλησιαστικές αρχές. Έτσι, θα αποτελέσει χώρο συσπείρωσης και φάρο καθοδήγησης των αγωνιούντων αδελφών μας, ελπίδα αφύπνισης και αναγέννησης, αφορμή ομολογίας Χριστού, χάρη της οποίας ο Σωτήρας Χριστός ας μακροθυμήσει και ας αποτρέψει την απώλεια της Ελλάδος ενάντια σε κάθε ορθολογιστική άποψη που παρατηρεί τα μελλούμενα και σαν Κασσάνδρα οιωνίζει ότι «finis Greciae».
14. Ο φορέας «ΟΡΘ.Α.» ή όπως αλλιώς ήθελε ονομαστεί, καλείται να οργανώσει σε πρώτη φάση εκείνους από το λαό του Θεού που έχουν αποφασίσει, κυρίως για πνευματικούς λόγους, να μην παραλάβουν τη νέα ηλεκτρονική ταυτότητα με το «τσιπάκι» της και τον Προσωπικό Αριθμό. Θα οργανώσει την έκφρασή τους και θα αναδείξει την αποφασιστική θέλησή τους ότι η ταυτότητα αυτή (στην πραγματικότητα κάρτα δικαιωμάτων) είναι η «κόκκινη γραμμή» που δεν θα ξεπεράσουν. Θα εξηγήσει τους λόγους της άρνησης και, οργανωμένα και συντεταγμένα, θα απαιτήσει από την πολιτική και κρατική εξουσία δικαιώματα εναλλακτικής πιστοποίησης της ταυτότητας με συμβατικούς και ασφαλείς τρόπους (υπάρχουν τέτοιοι), καταργώντας την υποχρεωτικότητα. Θα οργανώσει τους «αρνητές» της υποχρεωτικότητας να απαιτήσουν από την Πολιτεία την ίδια εναλλακτική αντιμετώπιση που εξασφαλίζει σε άλλους «αρνητές», λ.χ. της στρατιωτικής θητείας στους μάρτυρες του Ιεχωβά και μάλιστα για λόγους θρησκευτικής συνείδησης ή στους αντιρρησίες συνείδησης για κοινωνικούς ή ιδεολογικούς λόγους.
15. Επειδή η προθεσμία για την υποχρεωτική ταυτοποίηση μόνο με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες τελειώνει σχετικά σύντομα και μαζί με αυτή η «περίοδος χάριτος» (που μας επιτρέπει να ταυτοποιούμαστε ακόμη με τις παλαιού τύπου ταυτότητες), είναι ανάγκη ο φορέας αυτός άμεσα να οργανώσει πανελλήνιο συνέδριο, προκειμένου να γίνει καταγραφή των διαθέσιμων να συμμετάσχουν στο εγχείρημα της άρνησης, να εκφραστούν οι δυνατοί οργανωμένοι τρόποι αντίστασης στην παραπάνω υποχρεωτικότητα, αλλά και να μελετηθούν δυνατοί τρόποι διαβίωσης ή και επιβίωσης υπό καθεστώς υποχρεωτικότητας. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι, όσο πιο πολλοί είμαστε, τόσο πιο πολλές είναι οι πιθανότητες επιτυχίας του στόχου της προαιρετικότητας. Διότι, αν 200.000-300.000 άνθρωποι οργανωθούμε και δηλώσουμε αποφασιστικά και σθεναρά την άρνησή μας, δεν θα καταφέρουν να μας αγνοήσουν ούτε θα επιχειρήσουν να μας εξορίσουν σε κάποιο κοινωνικό περιθώριο, στερώντας μας το δικαίωμα στην εργασία ή στην περιουσία μας. Ο αγώνας θα είναι η κατ’ άνθρωπο συμμετοχή μας εν ταπεινώσει και μετανοία. Τα υπόλοιπα είναι «δουλειά» του Θεού!
16. Ο ίδιος φορέας «ΟΡΘ.Α.» ή όπως αλλιώς ήθελε ονομαστεί, θα κληθεί να οργανώσει τους ορθόδοξους χριστιανούς, προκειμένου να εκφράσουν την αντίθεσή τους στη συντελούμενη και προϊούσα-όλο και ταχύτερα-επιμόλυνση της Ορθοδοξίας μας από την παναίρεση όχι μόνο του διαχριστιανικού Οικουμενισμού, αλλά και του διαθρησκειακού Συγκρητισμού. Το κοινό Πασχάλιο με τους Καθολικούς και ο μόνιμος συνεορτασμός του είναι επικείμενος και θα χρησιμοποιηθεί αναμφιβόλως με σκοπό τη φανερή και επίσημη ένωση με τους Καθολικούς.
17. Επομένως, θέτουμε ευθέως το ερώτημα: Άραγε, είναι καιρός να συσπειρωθούμε γύρω από ένα τέτοιο εγχείρημα; Υπάρχουν διαθέσιμοι χριστιανοί πολίτες που θα το πλαισιώσουν; Υπάρχει ανάγκη και λόγος να προχωρήσουμε στην ίδρυση και οργάνωση ενός τέτοιου φορέα; Να διοργανώσουμε ένα πανελλήνιο συνέδριο/συνάντηση για όσους είναι αποφασισμένοι να μην πάρουν ηλεκτρονικές ταυτότητες;
Όσοι μπορείτε, γράψτε κάτω στα σχόλια την άποψή σας, επώνυμα και με κάποια από τα στοιχεία σας, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε. Όσοι πάλι θέλετε πιο διακριτικό τρόπο επικοινωνίας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο ή να επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιο άλλο τρόπο νομίζετε.
Θέλουμε τη γνώμη σας.












Αναφορά
Τα σχόλιά μου